Nekad Lelleyaboi | Ban överklagan (Eprox)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Lelleyaboi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leon

Vad är din discord tagg? toikloik#2618

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3de Varningen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag låg i typ 200 och krocka för jag hade en bil efter mig och sen fick panik och fortsatte åka så det var powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade med en bil i typ 200 och sen körde jag därifrån typ 5-6sekunder senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 1 varningen. Joinade STÖR EJ#1 2 varningen Sa Elmud till Dumle. Och detta var den 3 och då powergamea. Det var en rätt ban då alla varningar var dumma misstag av mig som jag lärt mig och inget av de kommer att upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 varningen. Joinade STÖR EJ#1 2 varningen Sa Elmud till Dumle. Och detta var den 3 och då powergamea. Blacklistad efter det har jag fått 3 bans en för Sexuella trakasserier men har sagt förlåt till tjejen. Andra var för Metagaming och den 3de för SV abuse sen fick jag den här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra så fort och inte köra därifrån efter att vi har krockat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att när man krockar så ska man inte köra vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Vill bara tillägga att jag fick BLACKLIST vid 15 bans så har bara fått 2 bans efteråt på en vecka!

Skriv en ny banöverklagan om några dagar så finns det chans att det blir godkänd.
NEKAD

Tillbaka