Nekad Lelleyaboi | Ansökan till avrättning

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Lelleyaboi

Vad är ditt discord namn? toikloik#2618

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? TwitchDim #6666

Av vilken anledning ska personen avrättas? vårat gäng hadde ett gäng möte, och vi kom fram till att kicka en person, av en anledning. den anledningen var till att han lyssnade inte på bossen, han är väldigt otrevlig, och han går runt och drar fram gun mot medlemmar, och därför tog vi ett röstningbeslut, att kicka honnom, och nu sitter han och säger allt om vårat gäng, vart vårt gäng hus ser ut, hur vi ser ut, allt om oss, våra planer, osv, och detta tycket vi inte är OKEJ alls

Hur ska personen Avrättas? vi letar upp honnom, kidnappar honnom tar honnom till stranden 1 person knivar honnom, sen skuter den andra honnom i benet och dränker han.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Pistol och Kniv

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3 eller 4

Vad heter personen ingame? Abdi Carlsson

När ska han bli avrättad? När vi hittar honom

du ljuger i hela din ansökan först så fick du reda om mitt namn från goggle som är metagaming känner typ inte ens dig ig sen så ljuger du för jag kommer ej ha era gäng kläder jag har ej dragit fram GUNS för ni vet att vi råna killen på 270k och det kan du ej använda en anledning till och hur vet du att jag kommer säga till polisen det är ju också metagaming för att du vet ej att jag har sagt det ig jag har sagt det via en gruppchatt

Nekad! Inget bra avrättnings scenario alls. Det blir för kort känns som ni endast vill får bort hans karaktär utan något scenario alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka