Nekad Lellekung | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lellekung

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lelle johansson

Vad är ditt discord namn? Hatooti<3神شػ#1970

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter satan och han är från Sverige. Han blev upväxt i Örnsköldsvik. Han jobbade på en pizzeria och hans chef lärde honom väldigt mycket. satan hade haft en väldigt hård barndom för att hans pappa drack väldigt mycket och hans mamma lämnade dem när satan var 4 år. satans chef hette Johan och han var som en extra far till honom. johan satt på häktet för att han hade sålt droger när han var bara 17 år. När han kom ut gick han till en pizzeria och där träffade satan Johan. satan såg nedstämd ut och då frågade Johan vad som hade hänt. Efter det blev dem bra vänner och satan fick även komma in i köket och då blev han väldigt nyfiken. Johan frågade om han ville jobba där och då sa han ja. Men Johan sa att han måste bli tränad först. Då blev han tränad i 3 veckor och då fick han ett jobb där. Han tjänade 100 kr i timmen. Efter ett halvt år så blev han riktigt bra på det så han flyttade till en annan del i Sverige. Där vill han öppna en pizzeria men det är dyrt. Han åkte sedan tillbaka till Örnsköldsvik för att få tips av Johan tillslut var han redo att öppna en resturang. Hans tips var att hyra en lokal och ta ett lån så att jag kan börja. han är agressiv men ändå omtänksam han älskar djur. de är en tuff värld men satan klarar nog det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och rolig rp igenom att vara social och skaffa vänner sedan har jag rpat rätt så mycket förr vilket gör att jag vet hur man rpar. Alltså kommer jag bidra med SocialRp och roligrp för båda parter de blir mkt rolifare sp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid göra scenarion bara för att vinna dom själv för ett bra scenario är inte alltid vinst. Scenarion ska vara roliha på båda sidor och alla ska ha kul under det. för annars d blur it roligt. de viktigt att tänka på rpn för alla andra och inte bara sig själv.

Hur hittade du Unive? mina vnr spelade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka