Nekad Lellekung | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lellekung

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lelle johansson

Vad är ditt discord namn? Hatooti<3神شػ#1970

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min pappa han är alkoholist och mamma dog så han började med att dricka jag som barn gick till skolan och lärarna såg att jag hade lite blod märken på mig. Så dom frågade ifall om det va bra hemma jag svarade nej och fick stanna och prata med kuratorn sen efter det hade min pappa hört om detta och han va arg och slog mig och gjorde andra hemska saker. så jag sprang hemifrån och började leva på gatorna. Sen va det någon som sprang och tappade sitt vapen bredvid mig och jag hade sett någon som rånade en butik och jag tänkte att jag också ville försökaför att jag behövde pengar och mat så jag tog på men något som såg ut som en balaklava och några trasiga kläder. Sen så gick jag in till en bensinmack och gick till kassörskan och riktade vapnet mot henne och sa ge hit pengarna hon gav mig typ 5000 kr och sen så sprang jag därifrån och började att slänga kläderna för ifall om hon skulle rapportera mig till polisen. gjorde inte d me gunnen men de aaa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid älskat rp och vill gärna att det ska bli en större del i min vardag. Jag tar det på högsta allvar och försöker framföra det så gott som det går. Jag vill visa nya spelare hur det går till genom att prata med många och på så sätt sätta nyanlända personer i scenarion som förstärker deras drivkraft att fortsätta spela på servern så att staden kan bli så bra som möjligt med den högsta nivån av rp och realism som går. Alla i Unives comunity ska kunna vara som dom vill vara och skapa sina karaktärer på vilket sätt som helst. Därför så visar jag lika mycket respekt för alla och tänker mig för innan jag väljer att öppna min mun och dela mig av min åsikt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra så att alla i scenariot ska ha kul och ingenting blir tråkigt för motparten man ska göra så att alla har lika stor chans att vinna scenariot tror det var så

Hur hittade du Unive? genom att mina vänner spelade den för några år sen så börja ja med, jag har ju vart servervakt och allt innan men var inte hemma så kunde it va aktiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka