Nekad Lellekung | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lellekung

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lelle johansson

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2008

Vad heter du på discord? Lellekung#3407 va beräknad 07 från förra frågan

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag är inne 24/7 asså jag är inne från klockan 14:00 till 23:00 men imorn och kanske i övermorgon så e ja hemma från skolan

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1,2 år n

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla server rpn högre genom att banna regel brottare som t.ex powergamar och failrpar. jag gör detta för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på viktigare saker. kommer hålla rent efter lallare och som sagt om någon bil kanske står som ett hinder för en annan så löser jag de. Därför jag vill bli servervakt är för att hjälpa servern att bli mer gillad på det sättet. Folk kanske inte gillar när det står döda bilar överallt dem kanske inte får den rp nivån dem vill köra på, om de står 100 bilar överallt på hela servern mitt ivägen. Hade som sagt hållt rent och städat för en så bra rp nivå som möjligt! Jag kommer också kolla till nya spelare som inte har läst reglerna och kanske bara går runt och lallar och snackar ooc och det kommer jag ta snack med de om och lära dom reglerna och vad rp faktiskt det går ut på och sen kolla deras utveckling. Jag gillar inte ställen där det är 100 pers på och håller på att säga svordomar det är lalligt och det kommer alltid efter det alltid bli en ban efter det för att folk ibland inte kan lyssna. Det kommer också finnas folk som klänger på en oavsett vad man gör men det får man omvandla till något bra. Jag kommer också försöka lära mig av andra supports eller mods som vet hur man gör och an sin grej. Jag tycker att specca är väldigt kul eftersom det finns så bra personer på att rpa och de gör det så bra att det blir roligt att kolla på och massa diskussioner vissa är väldigt roliga också. Det är kul att kolla hur folk använder sig av ord och ordval när de rpar. Och innan man bannar tillexempel nån så måste man alltid tänka på om det var en olycka eller om det var någonting personen inte visste. Eller om den personen ville bli bannad helt enkelt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vad som får mig att vilja bli servervakt på Unive är att jag ser en sjukt stor potential till att få en väldigt hög rp nivå trots ålder, och jag vill vara med och bidra till att den rp nivån stiger genom att försöka få kontroll på det så att säga.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla rent efter bilar o lallare och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt. För att kunna få in nya o trevliga spleare på servern så måste man även hålla rent efter lallare att ta ut lallare ta in trevliga o nya som vill ha en chans på börja rp på en hög nivå. För att komma in till en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt o hålla rent och snyggt efter alla. Många bryter mot reglerna tex OOC VDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs. För mig är servervakt och lite mindre rank än traniee, och för att hjälpa traniee's kan servervakter ta det minsta som inte traniee's behöver priotera först. Dva alla bilar som är ivägen förbättrar så det inte uppstyår krockar eller lagg o dsync osv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att jag vill göra Unive till en tryggare och finare server att vara på, med detta menar jag inte att Unive är en server som är dålig eller otrygg och ful men jag tror att med mig som Servervakt så kommer servern även uppnå mycket bättre socialt rollspel samt få bort alla människor som grindar för pengar och makt aka Powergamare.
Varför jag även vill bli servervakt är för jag anser att jag har mycket goda kunskaper inom rollspel och även kunskaper i hur man ska bemöta folk i verkligheten med!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (dagar) (anledning) bannar personen /sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (andledning) bannar en person som inte är inne på servern /sqlunban (Hex-ID) unbannar personen /sqlbanhisory Id eller hex inte säker/ tar fram vem och varför han är bannad har jag för mig /svban (id) (anledning) bannar personen i en timme /togglename du kan se folks id och steamnamn ovanför deras gubbe /toggleid du kan se folk id ovanför /kick (ID) du kickar ut personen från servern /noclip du flyger runt i luften osynlig /spec du kan välja vem du ska speca. /spec (ID) vilket id du vill speca /specoff du slutar speca /goto (ID) du åker till ett id /bring (ID) du tar personen till dig /tpm då åker till din marker på kartan /skin (ID) du ger personen skin så hen kan byta kläder /setjob (ID) (Jobb) (grad) du ger personen ett jobb och vilken grad dom är i jobbet /freeze (ID) du gör så personen inte kan röra sig /revive (ID) du återupplivar personen. /giveitem (ID) (föremålet) (hur mycket) du ger personen ett item som typ brandsläcka

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag sprang från piketen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka