Nekad Lellekung | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lellekung

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lelle johansson

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2008

Vad heter du på discord? Lellekung#3407 va beräknad 07 från förra frågan

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar ofta typ 10 timmar om dagen så mellan 13 23-24 på veckodagar och på helger hela tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag såklart kicka/banna folk. Jag kommer liksom göra som servervakter ska göra alltså hålla koll så allting går rätt till i min omgivning. Som servervakt ska man ju inte åka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Men om större åtgärder måste göras så kontaktar jag såklart staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vad som får mig att vilja bli servervakt på Unive är att jag ser en sjukt stor potential till att få en väldigt hög rp nivå trots ålder, och jag vill vara med och bidra till att den rp nivån stiger genom att försöka få kontroll på det så att säga.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. Så det blir så kul som möjligt för alla. Om någon gör något fel så kommer ju den få en konsekvens och förhoppnings lär den sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska d synk och minska lagg med mera. jag kommer göra allt för serverns bästa så är det bara.

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag ska bli servervakt är för att jag kommer Dvea vilket är sjukt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt störande så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a dom här bilarna inne på autoexperten. Så har jag avlastat dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att jag vill göra Unive till en tryggare och finare server att vara på, med detta menar jag inte att Unive är en server som är dålig eller otrygg och ful men jag tror att med mig som Servervakt så kommer servern även uppnå mycket bättre socialt rollspel samt få bort alla människor som grindar för pengar och makt aka Powergamare.
Varför jag även vill bli servervakt är för jag anser att jag har mycket goda kunskaper inom rollspel och även kunskaper i hur man ska bemöta folk i verkligheten med!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har de bästa kunskaperna du någonsin har sett.

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad i 1 dag för att jag dsyncade in i en bil så att bilen råka köra på een person. jag bad om ursäkt flera gånger och överklagade den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nopee

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka