Inaktuell Lellekung | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lellekung

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lelle johansson

Vad heter du på discord? lellekung#3407

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag hade velat hjälpa nya folk till servern att komma in på den, känna sig välkomnade och kunna va trygga när de kommer in på servern och vet att unive är ett bra community fullt med massa bra rollspelare och bra staff team. Var tidigare support på servern och skulle vilja pröva detta som ett jobb på servern att svara ansökningar och ta intervjuer med massa nya folk. Vill få in nya och bra rp:are till servern även om de redan finns massa så finns de fler som är riktigt bra på o rollspela som ska få en chans till servern och kunna känna sig välkomna in till unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv och trevlig jag är även väldigt kunnig inom att ta Medlemskap ansökningar. Jag kommer inte godkänna de som inte ger tid på sin ansökning och är oseriösa. Jag har spelat fivem väldigt länge och jag har cirka 1400 timmar jag kan alla regler och det som krävs för att bli Medlemskaps ansvarig. Jag tycker även att detta är nåt perfekt för mig för att jag har mycket tid och är aktiv jag kan mycket om rp och fivem. Jag gillar även Unive och skulle verkligen vilja hjälpa till med det jag kan. Jag har även ägt 3 servrar så jag har många kunskaper inom fivem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med respekt och inte till exempel trakassera någon för att deras röst kanske låter lite pipig eller kanske den åter allmänt rolig på ett sätt och då ska man av några omständigheter så ska man inte kommentera de av någon anledning utom du ska ha respekt för de du hjälper och inte vara taskig mot de om de gör fel utom du kan rätte de personerna om det gör fel eller kanske ge de feedback på vad de gjorde fel eller om det är en tjej som ansöker till medlem och så ska du ABSOLUT inte kalla de personen av några omständigheter någon sin kalla den personer för tillexempel slampa eller hora till exempel bara de är extremt taskigt att säga till någon som bar vill ha medlem och även fast de har dålig attityd så ska inte du sänkas till den dåliga nivån utom jag kommer bara säga till den personen att de får lugna ner sig eller att de får bara ta en paus om de vill.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? medlem på serven betyder att du har på ett en del av servern och community och en del av discorden och ingame så är medlemskap ett slags pass så att du kan få ett bra jobb ingame kanske mekonomen eller vianor eller till och med polisen så att du kan rpa på lite mer rolgare sätt en kanske postnord.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de krav det ska ha som unive Medlem är att man verkligen inte kör för makt och pengar. Man ska inte lalla för att det kanske är 10 personer inne eller att det bara är allmänt tråkigt. Man ska hålla sig till sin karaktär och inte byta karaktärens mål bara för att ens vän ksk är kriminell. Man ska ha roligt och ha mycket social rp. som kriminell är det väldigt viktigt att man inte bara kör för makt och pengar man ska ha mycket social rp som kriminell. Jag skulle helst vilja ha mer civil rp en kriminell rp. Detta höjer rp nivån så mycket. Man ska alltid tänka ett steg innan man gör nåt. Man ska alltid tänka som irl och ha med sig suntförnuft. Som kriminell måste man tänka mycket på fearrp vilket många kriminella inte tänker på för att det tror att dom är den farligaste och att de kan aldrig bli rädda för att dom har vapen osv. Detta gäller inte bara kriminella utan alla som är medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska vara aktiv och att man ska ta många Medlemskap ansökan. Man ska inte tänka att man är värdigare en någon annan för att man är Medlemskap Ansvarig. Man ska vara seriös och noga.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 13:00 tisdag 15:30 onsdag 14:45 torsdag 15:40 fredag 14:50 lördag hela natten och dagen söndag hela dagen

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? ne, jag spelar inte på någon annan sewrver

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka