Nekad Lelled0503 | Medlem ansökning (alexander2005)

• Trådskapare Trådskapare Lelled0503
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L

Lelled0503

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803958059

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Davidsson

Vad är ditt discord namn? BestplayerEUNE#0338

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär Muhammed Haddad är en stilig karl som älskar läsk. Han har en stark relation med sin mamma Sara och hans bror Kevin Haddad. Hans pappa dog tyvär av en bil olycka för ett år sen. Mohammed älskar att köra saker på två hjul men han gillar också att köra och meka med bilar. När han var liten vart han alltid mobbad för att han hade svart hår så ingen ville bli hans kompis förutom hans brorsa. Men än idag har han sitt svarta hår och han kommer alltid ha det. Men nu för tiden har han många bra kompisar som han älskar att umgås med de brukar hitta på allt möjligt tillexempel att bada och meka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar er server och jag kommer köra mycket seriös rp på den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns många spelare online ofta och mycket aktiva och seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om servern och vi gillade den direkt när vi började spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roll spel är att bli bättre på roll spel och att kunna reagera på olika saker beroende på vilken roll jag spelar (T.ex om jag blir ambulans förare så vill jag kunna hjälpa andra och funka i sådana händelser eller om jag skulle vara polis och det är bankrån så vill jag kunna reagera ifrån det.)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att lära mig mer om roll spel och att kunna prata med andra personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på Unive

Tillbaka