Accepterad Lelle360 | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle360

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/YoLelle3/

Ditt Hex-ID: Har inget?

Vad är din discord tagg? Li0N#0109

Vem var det som bannade dig? SETH. Vi pratade på discord efter de hände, om situationen.

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergamning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag helt enkelt powergameade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med på ett streetrace då polisen senare anslut sig till och började stanna bilar som var delaktiga. Jag började köra därifrån och fick en polisbil efter mig. Biljakten varade i ca 5 minuter tills 3 andra polisbilar va efter mig. Jag körde in i en pelare, inte alls så fort, vilket resulterade i att jag flög ut genom rutan. Detta var på motorvägen, och det gick en annan motorväg unde rden vägen jag krockade, så jag ställde mig upp nästan direkt ( Powergamingen) för att sedan hoppa ner till den vägen som var under mig. Detta drop va ca 3m högt, och efter jag landade där nere så ville jag RPa som att jag tog skada från fallet och därav joggade jag därifrån för att simulera vrickad fot/ben. Blev bannad därefter pga powergaming då jag inte borde ha ställt mig upp så snabbt efter att jag flög ut genom rutan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va helt klart jag som gjorde fel. Jag insåg snabbt mitt powergaming då jag ställde mig upp direkt efter att ha flugit ut genom rutan för att kunna springa 3m till kanten av vägen för att hoppa ner till vägen under. Medans jag hoppade insåg jag mitt felaktiga beslut av att ställa mig upp så snabbt, så jag RPa att jag skadat benet genom att bara jogga vidare för att polisen skulle kunna ta fast mig. Blev bannad strax därefter.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut! Efter efter att flugit ut genom en ruta ska de inte vara möjligt att ställa sig upp för att gå vidare några meter utan att först " agera" på incidenten. Det va helt klart bara mitt Adrenalin IRL som satte stopp för mitt roleplayande då, som sagt, de va ett stort jävla snutjag haha. Mitt första tilloch med så de va mer spännande och kändes mer "rätt" i stunden att fortsätta scenariot. Men helt klart fel agerat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. Jag lärde mig innan bannen då jagh insåg nästan direkt, men dock försent, att jag powergameat. Jag försökte visa att jag tog lärdom genom att jogga av brutet ben ist för att fortästta springa inom RPandet. Jag pratade även ut med SETH efter angående situationen. Svårt att koppla bort sitt IRL jag, att vilja fortsätta scenarion med massa adrenalin i kroppen, från sin karaktär. Men helt klart något jag ska tänka extra mycket på i framtiden. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Powergaming är en väldigt seriös regel vi har och den måste följas till punkt och pricka för att inte ett helt scenario skall förstöras för alla involverade. Att du har insett dina misstag och är villig att prata ut om det i ett support ärende bevisar mogenhet och en seriös personlighet. Jag vill endå att du tar en titt på alla våra regler och har denna incident i bakhuvudet nästa gång du krockar i högre hastigheter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka