Accepterad Lelle360 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle360

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/YoLelle3/

Ditt Hex-ID: Har inget?

Vad är din discord tagg? Li0N#0109

Vem var det som bannade dig? Vet ej vart de står, får bara upp detta: Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallare, Snor Tjänstefordon ~Ax3l.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare, Snor Tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står i reglerna att det ej är tillåtet så förståeligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en polare och var bredvid en polisbil. Hoppade in och började köra sen efter ca 20s blev det ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det, ja. Jag har precis joinat denna server och jag gjorde de först via fiveM direkt vilket resulterade i att jag kom direkt in i servern utan att gå igenom reglerna. Då var det så att jag hoppade in i en ambulans och körde några meter tills en polis sa åt mig att stanna. Efter det blev jag gripen och han sa att resultatet av att stjäla tjänstebilar skulle resultera i 40 månaders fängelse. Därefter tänkte jag helt enkelt att det bara är ett vanligt brott att stjäla tjänstebilar och inte i en bann. Därefter när denna ban hände fick jag en tankeställare och läste NOGA igenom reglerna där det står att det är strikt förbjudet. Jag känner att denna ban ska lösas upp då en polis sa att det resulterade i tid i fängelset, han sa alltså inte att de va förbjudet som resulterar i ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna lite mer noggrant och kanske inte alltid utgå från vad folk säger angående reglerna på servern, även poliser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka