Nekad lelle3232 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Ditt discord namn: lelle3232

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? ludden och möjligtvis hedgehog.

Varför tror du själv att beslutet togs? Ingen aning faktiskt dom påstod att jag hade copbaitat, då ja blev stoppad av flera poliser och dom då börjar boxa in mig. jag tar då valet att sticka därifrån för att jag inte äger ett körkort för tillfället, man ska väl ändå kunna sticka från polisen när man e krim, annars hade de varit lite konstigt.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag inte fick en chans att prata, de kom en ban direkt bara utan bevis och ingen av hedgehog eller ludden svarar i pm, där ja försökt att få tag på båda, jag taggade också hedgehog i icke medlemmar chatten där han då bara taggade mig tillbaks utan att svara pm som jag skrev när jag taggade han. dom hade inget bevis eller nått på att jag gjorde ett regelbrott. Så jag tycker inte att de va att jag stack från trafikstopp utan anledning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Med tanke på att jag bara blev bannad plötsligt av Mild Copbait så fick jag inte se felet jag hade gjort, sen kan man även tycka att få indragen kriminell när man drar från polisen är lite konstigt. Så ni menar att en kriminell i verkligheten stannar för polisen med vapen och sånt på sig?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka