Nekad lelle3232 | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Ditt discord namn: Lezzkd

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen gorilla Ped

Vem/vilka tog beslutet? Zeno

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag lämnade spelet under tiden jag var påväg att bli dumpad, jag låg på extremt låg fps och laggade riktigt mycket under den tiden så behövde bara relogga för att kunna komma in igen direkt efter med lite bättre fps så kan jag slutföra scenariot. Från mitt perspektiv såg det ut som att jag redan hade blivit dumpad, vilket är varför jag trodde att det var okej att snabbt gå ut och in ur spelet för att försöka fixa min fps. Anledningen till att jag reloggade var inte för att på nått vis försöka påverka rpn utan enbart kunna komma in o spela normalt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag inte lämnade spelet för att undvika rp. Jag hade väldigt stora problem med lagg och extremt låg fps, vilket gjorde att spelet knappt gick att spela. Från mitt perspektiv såg det ut som att min karaktär redan hade blivit dumpad, och därför trodde jag att situationen redan var över. Jag valde därför att snabbt gå ut och in ur spelet för att försöka lösa mina fps problem så att jag kunde fortsätta spela normalt. Det är såklart rätt agerande från zenos sida och från hans och deras perspektiv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m5puhMKz98wD1wXaP?invite=cr-MSxIdEksNDM1NTkwMTk1 Här e klipp där han påstår att jag inte går in igen. Och här e ett klipp från innan han drog in mig i sup och sa att jag inte kommer in igen men vilket man ser att jag är och håller in E för att slutföra scenariot. https://medal.tv/games/gta-v/clips/m5ncpKU9aS03jY0W3?invite=cr-MSwzWDQsNDM1NTkwMTk1&v=12

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Funkar inte klippen som sagt finns i min första beslutsöverklagan🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka