Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? zyro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-07 163311.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag låg ner i bilen för att inte bli skjuten vilket var dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och rullade så kom ett par grabbar som vi hade krig med utanför ranchen och kaxade samt hoppade ut och riktade på mig. Den dagen bindade jag in så att jag kan ligga ner för att lalla med mina kompisar på lall servers, Men när jag gick in på unive glömde jag unbinda det. sedan när dom började skjuta på mig så kom jag på att jag hade det bindat så jag tryckte på den vilken var så jävla dumt av mig. och efter några minuter blev jag bannad för emot abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde så mycket fel i det där scenariot genom att emot abusea. Jag ångrar så mycket att jag inte unbinda den emoten innan jag gick in på unive. Jag är så jävla dum att jag ens tänkte tanken att emot abusea.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har blivit bannad här mycket på senaste tiden. Jag försöker sluta med regelbrott men det värkar inte gå min väg att sluta upp med det. Jag är så lack och så jävla trött på att jag blir bannad hela tiden men det är mitt fel självklart men tro mig jag försöker verkligen undvika bans men det verkar inte gå för mig för jag har rollspelat så riktigt dåligt på senaste. Men av denna ban har jag lärt mig att inte vara så dum att ens ha den bindad. Den är unbindad och kommer inte ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda att inte vara så dum att emot abusea på unive RP. Jag fattar absolut varför ni valde att banna mig det var så jävla dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är att jag är så jävla dum i huvet att jag ens la tanken på att emot abusea, just nu när det är sista dagen på jullovet vill jag spela unive som mest men jag får skylla mig själv för det jag gjorde och det var riktigt dumt gjort av mig. Jag har lärt mig mycket av denna ban och kommer aldrig göra det igen. Jag har unbindat emoten så detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka