Nekad Lelle213 | Ban Överklagan [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle213

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? Lelle213

Vem var det som bannade dig? 1.Daoud

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-18 203345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi åkte till en polis utblidning och så sa jag att jag var polis men jag skojade och det var verkligen intre smart och jag ångrar mig jättemycket. Jag har dom andra som blev bannade vi skämmdes och vi hade typ et möte efter om vad vi ska tänka på när vi kör rp och vi kom överrens om att ifall någon vill göra nått som kanske inte e så bra så ska vi säga till varandra så ingen gör fel och sånt och jag har iallafall lärt mig att jag ska tänka mycket mer suntförnuft och jag vet att det var skit dåligt va att åka in där och att Vi aldrig mer kommer att göra det oavsett vad (ifall vi inte får tillåtelse) Jag lovar efter jag har blivit unbannad så lovar jag och svär att jag kommer rpa fullt seriöst och göra långdragna scenarion och göra bra rpa av mig. Jag skämms över mitt beteende och ifall jag ska visa att jag verkligen kan rpa och nu ska jag visa min bra sidfa om min rp och tänka på min rp om vad jag gör och jag inte ska göra!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Våran kompis i bilen ringde en i polis utbildning och det var våran kompis sedan åkte vi dit för att kolla på utbildningen och sedan så kom polisen och snackade med oss sedan så skojade jag med polisen att jag sa att jag var polis och det var kanske inte det smartaste. Sedan efter det tog en kille i våran bil min bil och körde och lallade runt i hangaren och sedan körde över en polis och vi blev skit arga för att han skämmde ut oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% rätt och jag ångrar det jätte mycket jag vill gärna komma tillbaka och jag kommer skärpa mig rejält och jag kommer skapa ny karaktör och köra sjuk rp nivå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger Körde utan däck och de var suntförnuft. jagh lärde mig av de att tänka som irl. Andra var när jag slog en kille för han var kaxcig på piren och jag ska skärpa mig och inte göra så och jag blev bannad 1 dag för de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka lite innan jag gjorde de för man gör inte det i verkligheten och det är de man rpar efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska tänka ett steg före jag lovar jag inte ska göra om detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka