Nekad Lelle2 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198124867983/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Krane

Vad är ditt discord namn? Lelle#1436

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Lelle Karlsson som är relativt lugn och gillar att hjälpa människor. Med en far vars enda fokus ligger på att tjäna pengar och se ner på folk och en avliden mor så kommer det naturligt att Lelle vill jobba inom sjukvården. Förutom arbete så gillar Lelle att umgås med folk och har ett stort intresse för motordrivna fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spenderar väldigt mycket tid vid datorn i dessa Covid tider och känner att jag behöver "träffa folk" och vad är bättre än att göra det och samtidigt få göra lite RP? Jag kommer spela seriöst och stå upp för regler och värderingar vad gäller Unive och förhoppningsvis ha många speltimmar hos er.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sista tiden halkat in mer och mer till i princip bara FiveM på twitch och fastnat totalt på erat spel och engagemang.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive via Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna prata med folk och hjälpa folk även i dessa tuffa tider. Spela och njuta av RP och förhoppningsvis utvecklas inom det med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att utvecklas på servern och klättra i kariärsstegen inom läkaryrket. Bli igenkänd som den snälla och engagerade killen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka