Nekad Lelle10 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Vad är ditt Hex:ID 1100001427b0d24

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:
Måndag: 14:45-22:00
Tisdag:14:45-22:00
Onsdag:14:45-22:00
Torsdag:14:45-22:00
Fredag:14:45- 00:00 typ
Helg/lov:
Så är jag aktiv från tills jag vaknar tills jag går och lägger mig men på sommaren kommer min tyvärr sänkas för jag kommer vara ute mycket!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av 2023/ sent 2022 så började jag spela på Unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga en bild! kom pm för bevis!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servevakt som som arbetsuppgift att underlätta för Staffs när det till exempel inte ser när någon gör ett regelbrott. Och då tar men deras id och se gör en svban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill kunna till exempel underlätta för vissa om man är på sjukan och kallar sjukvårade "busunge" "muffsi" allt du kan tänka dig. då kommer jag skicka dom på en svban för att om vi får bort alla dessa som inte kan rp;a så kommer rp:n bara bli bättre och roligare. Det kommer också bidra med att folk kommer bli mer rädd för att bli bannade och då kommer de också vilja ha längre scenarion. Och det kommer underlätta rp:n om jag kan kicka eller svbanna de!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Nu när Servervakter inte kan reviva så skulle abuse vara att om man blir tagen gissla så kickar man den personen som har tagit dig. Då abusar du dina perms för att då inte bli av med sin taurus eller nått. så då kickar man den personen! vad fan är det för servervakt

Nekad.
Anledning:
Utveckla ditt svar på dom 3 sista frågor, sen ska rätta en grej som du skrev i din ansökan, Servervakter kan visst reviva nu.

Du får ansöka igen om 30 dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka