Nekad Lelle10 | Ansökan till Servervakt [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Vad är ditt Hex:ID 1100001427b0d24

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. ardagar:
Måndag: 14:45-22:00
Tisdag:14:45-22:00
Onsdag:14:45-22:00
Torsdag:14:45-22:00
Fredag:14:45- 00:00 typ
Helg/lov:
Så är jag aktiv från tills jag vaknar tills jag går och lägger mig men på sommaren kommer min tyvärr sänkas för jag kommer vara ute mycket!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av 2023/ sent 2022 så började jag spela på Unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga en bild! kom pm för bevis!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgifter att kunna banna eller kicka folk som inte kan följa reglerna här på Unive när staffsen inte ser. Och då dem som är server vakter tar liksom ett större ansvar och hjälper till så att Unive kommer bli en bättre och tryggare rp server. Och eftersom det finns hyfsat många servervakter så är det oftast iallafall en som är de det tex sken ett regelbrott begås så kommer de banna så att rp:n kan flyta på bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna ta ett större ansvar över Unive då jag vill kunna bidra med att kicka eller till och med banna så rp:n kan rulla på bra utan några hinder. Jag vill också kunna bidra med att göra Unive en bättre server med bättre rp och kunna få känna på liiiite kanske hur staff arbete är (fattar så klart att jag inte tex kommer kunna specca då jag har vart sv innanosv)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man till exempel revivar sig sjävl när du egentligen inte ska

Scenario: Jag är i en skottlossning alla är döda och jag revvar mig själv eller någon annan för att vi ska kunna vinna "kriget" genom att jag ressar mig själv för att få en för del.

Det kan också vara att man har glömt att äta/dricka så man dör och revvar sig själv för att man inte vill tappa sina grejor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka