Nekad Lelle061 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle061

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fcwr-kmnm/JHWDVFQW

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Limludd

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Sam Stenberg. Han är 32 år och är nyinflyttad, han söker sociala jobb såsom polis, sjukvårdare mm. Han är en glad och positiv karaktär. Men går man över gränsen kan dom få se på annat. Han gillar att träna och köra bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är kul att bidra med rp på en hög nivå då jag inte varit på så bra servrar innan. Jag har en bra erfarenhet och kommer även bidra till aktivitet. Jag kommer göra eran server mer aktiv och bättre roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att det verkar som en aktiv och fullsatt server med hög roleplay nivå vilket är otroligt roligt. Jag bidrar till aktivitet inom det jobbet jag får och jag kommer utföra det på bästa möjliga sätt.

Hur hittade du Unive? Jag satt och scrollade lite bland serverar med hög rp nivå och helt plötsligt såg jag en svensk server med många spelare. Så jag tänkte varför inte testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha kul och framföra det bra. Skapa roliga scenarion och se till att andra har kul! Även att ha en server där man måste vara in i regelbundet som ökar rp't.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Gjorde men dom har hittills bara varit lall i vilket inte var roligt, då jag gillar det strikt och svår rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka