Nekad Lelle061 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle061

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fcwr-kmnm/JHWDVFQW

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LimpanKlimpan

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Viktor Almgren. Han är 33 år född 1988 och är nyinflyttad. Han har tidigare bott längre upp i Sverige. Han har varit en snäll person tills han råkade döda sin pappa. Det var då han bestämde sig för att flytta. Sedan dess har han varit dyster och hamnat på fel sida. Han är nu kriminell och har inga direkt framtida planer. Han har ett högt temperament men även väldigt social och snäll mot sina närmsta. Mer lojal kan man inte bli. Han gillar hård rock och är en sån person som säger det var bättre förr. Träna är inte hans grej men att köra bil det är han bäst på. Han röst är lika konstig som han själv och låter som en gås. Ganska stor i käften är han med. Viktor gillar att göra saker på rätt sätt och vill inte att nått ska gå fel. Han gillar inte droger och annat men sälja blir inga problem så länge han får pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag är en aktiv och erfaren spelare. Jag lägger stor grund till att rp'n ska bli bra och att även andra ska få ut det bästa. Jag gör att det blir aktivitet i servern och har även kompisar som kommer joina här. Jag vill ta tag i rp'n ett steg uppåt och kunna få fler rp jobb som man möter fler människor i. Ser jag något/någon som görs fel så rapporterar jag det till staff dirran. Jag är bra i språk både engelska och svenska. Det ända problemet är att jag har ljus röst för att vara 15 och hoppas därmed att man får använda clownfish så är det inga problem. Kan även skapa scenarion som gör att det händer något då och då.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det verkar som en bra server och det är svårare att få whitelist här en på dom flest så det tar jag som en rolig utmaning. Jag kommer framföra rp'n på en hög nivå och vara aktiv minst 3 gånger i veckan. Gillar att prata med människor då jag är en social person, så jag är inte rädd för att prata med randoms.

Hur hittade du Unive? Jag satt och skrollade på rp servrar som hade hög rp och då kom ni upp. Ett plus var ju att ni hade många spelare då det gör det hela ännu roligare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna klättra som roleplayer och fortsätt till högre nivåer rp. Att ha en server med aktiva spelare och vara inne flera gånger i veckan. Men ändå ha kul och få möta andra människor med samma intressen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag och några kompisar har spelat på servrar men dom har inte varit på en hög nivå av rp då det blivit rdm och bara gått runt och inte bryt sig om regler mm. Detta var cloud rp det var även hackers där inne som förstörde hela alltet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka