Nekad Lelle06 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle06

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966479839/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard de Susini

Vad är ditt discord namn? Lelle#9502

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Larry Cruise i spelet och är en snäll, hjälpsam och en person med ett gott hjärta. Jag är inte så ny i staden och jobbar på postnord där jag trivs bra. Larry Cruise tycker om att spendera pengar, köpa bilar men också att tjäna de. Jag är halv fransk och halv svenska. Jag har två föräldrar och två syskon som jag tycker mycket om. Jag vill bli stor företagare och tjäna mycket pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en hjälpsam person som vill alla väl. Vilket jag tror kan behövas. Jag är social och pratsam så att det blir kul att prata med mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en bra server som är rolig att spela på. Den är också bra gjorde vilket gör det roligare.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en kompis som rekomendera det starkt och när jag började spela fick jag ett stort intresse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara trevlig och gå all in för det. Tycker om att rollspela så är seriös med det. det blir också roligare med det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tjäna mycket pengar genom att jobba som bilförsäljare. och att bara ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte. tycket inte de är lika välgjorda som unive och inte lika roliga att spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka