Nekad Lelle06 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle06

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966479839/

Ditt Hex-ID: 11000013bf99bdf

Vad är din discord tagg? Lelle#9502

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Tar tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade in i en polis bil vilket man inte får göra. De var dumt gjort och man ska inte försöka ta tjänste fordon som tex polis bilar. De kan stoppa upp dem ifall de måste rycka ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och hade ingen att vara med så då såg jag en polis bil som jag hoppade in i för att testa hur det är i, för min kompis ska bli polis och då ville jag bara se snabbt hur det var i. tex surener och sånt. efter det så startade jag motorn och stängde av den och hoppade ut och sprang till en kille som kom för att jag ville prata med han men då blev jag kickad och sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban. jag hoppade in i en polisbil som rykte och testade syrenerna och startade motorn, inget mer. det var dumt gjort och jag är hemskt ledsen för de jag gjorde. Jag tar åt mig all skuld i det jag gjorde och ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i början när jag började spela på unive för ooc viket är att man säger saker som har med irl. jag har lärt mig rp bättre och hela tiden. och så har jag blivit bannad på sunförnuft och kniv utan krim roll vilket bara var idiotiskt att jag hade kniv på mig. jag fick en kniv av en kriminell grabb utan att veta att man kunde bli bannad för det. så när jag blev hotad av en grabb som hade slagträ så tog jag upp min kniv men jag nudda inte honom på något sätt. efter de så har jag gjort mig av med min kniv och lärt mig att man inte får ha kniv utan krim roll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gå förbi och skitit i polisbilen och låtit min nyfiken het väntat, men som jag är så hoppa jag ju in i bilen vilket var dumt. jag skulle också tänkt till lite mer innan jag hoppa in men det gjorde jag inte för att jag var rastlös och hade inget att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka till mer innan jag gör saker och att man inte ska hoppa in i tjänste bilar som tex polis bilar för om de ska rycka ut så ska man inte vara i vägen. förlåt MVH Larry Cruise

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka