Nekad Lelle06 | Ban överklagan [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle06

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966479839/

Ditt Hex-ID: 11000013bf99bdf

Vad är din discord tagg? Lelle#9502

Vem var det som bannade dig? gambianen

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, dödar utan andeldning+utan krim roll+har massa vapen på sig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag döda en grabb i självförsvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en m2 av en grabb och nnär vi skulle åka tillbaka till piren så kom en saab och körde på vår körsida av vägen och körde in i oss, så att deras bil gick sönder. då hoppade två ut ur bilenn och varav en hade ett slagträ och började hota oss. sedan så började han misshalndla mig eftersom jag inte vill swisha för deras bil efetrsom de körde olagligt. sedan så fick jag nog och tog upp min jaktkniv och stabba han så att han dog eftersom jag var nära på att dö. sedan så stack hans polare och jag och min bilköpare stack. efter det blev jag bannnad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom det var inte sunförnuft eftersom det är när man gör saker utan anledning, vilket jag hade eftersom jag blev hotad och var så grovt misshandlad så att jag var nära på att dö. sedan så dödade jag efetersom jag var nära på att dö och vi var i underläge. och om jag inte hade dödat grabben med slagträ så hade jag och min bilhandlare dött. sedan så hade jag bar en jaktkniv vilket man får ha på sig eftersom jag har jägar licens och så använder jag inte den på offentliga platser, sedan så använde jag den som självförsvar eftersom han hade ett slagträ och jag hade en kniv vilket jag inte tänkte jag behövde använda men jag dog nästan så den blev nödvändig. jag kan inte se att jag försänar en ban eftersom jag dog nästan och de var självförsvar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i början när jag började spela på servern för ooc vilket är att man säger saker som inte har med karaktärern och säger något som inte har till spelet. den bannen förstår jag varför jag blev bannad eftersom jag var ny i spelet och därför rp jag hela tiden och att bli anklagad för failrp gör mig faktiskt lite arg. sedan så har jag blivit bannad för kniv utan krim roll, då så hade jag fått en kniv av en krim grabb och visste inte att man behövdeha krim rol. så då använde jag kniven i ett senario där en kille hotade mig och så blev jag bannad. jag har lärt mig att man inte får ha kniv utan krim roll och har själv gjort mig av med den i spelet för att detta sinte skulle hända igen. sedan så har jag blivit bannad för att jag tog en tjänstefordon. jag hade tråkigt och ville se hur det var i men då blev jag bannad. jag har lärt mig va den också att man inte får hoppa in i tjänste fordon. jag har lärt mig efter alla dessa banns och tagit lärdom av dem. jag har gjort fel i serven men detta som jag anklagas för nu är sjukt. ska jag behöva dö för att jag inte får förvara mig i ett spel och inte göra självförsvar när nästan dör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? attt dött eftersom jag hade ingen stans att fly och eftersom när jag försvar mig så blev jag bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att oavsätt vad får jag ej försvara mig med en kniv även om jag håller på att dö.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag för att man ska inte pressa på någon för världen kretsar inte runt sig själv och att man ska låta staffsen vara i fred och låta dem svara när dem svararar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka