Nekad Lekkez | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? orten Liam#1110

Vem var det som bannade dig? Linus

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar och sloss på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte. har faktiskt ingen aning vad han menar med lallar försökte sälja min nya bil som jag precis köpt och varför jag slåss va för att jag frågaede dom om dom ville köpa min bil och då sa dom vilket fotbolls lag håller du på då sa jag aik då sa han jävla gnagare och slog ner mig då stälde jag mig upp och slog han och gick iväg då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sälja min nya bil som jag precis köpt så jag gick och frågade om dom ville köp och då sa han kanske och frågade vilket fotbolls lag håller på då sa jag aik och då slog han ner mig och kallade mig jävla gnagare och började säga att aik suger och massas sånt sen stälde jag mig och slog han och sen gick till min bil då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För det första jag lallade inte skulle sälja min bil. Anledningen till varför jag slogs var för att jag gick fram till tre personen och frågade om dom ville köpa min bil då frågade dom vilket fotbolls lag jag håller på då sa jag aik då slog två av dom ner mig och började prata om hur dåliga aik är då ställde jag mig upp och slog ner dom och sen gick till min bil sen var jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming lärde mig inte så mycket för det var för att jag krokade men jag dömde det som att jag krokade så jag rpade inte på det och då blev jag bannad en timnme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat men gjorde inte det för jag dömde det som jag inte krokade

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eller kanske att man inte får slå tillbaka men att man får slå folk för vilket fotbolls lag dom håller på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Jag blir trött på detta nu faktiskt. Vi har sagt detta på server möten. Det ligger till såhära. Om en lallar och slår dig ska du då fortsätta? Nej då begår du också regelbrott. Lallar någon så rapporterar man in det istället för att själv gå ner på den sketna nivån. Kommer därför neka denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka