Nekad Lekkez | Ban överklagan (Akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? orten Liam#1110

Vem var det som bannade dig? akzab

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kvinno fördedring kallar tjej hora

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig för att jag kallade henne hora.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag åkte till piren för att sälja min bil. När jag har kommit fram till piren och skrivit på blocket och på sme att jag säljer bilen så går jag ur bilen och ställer mig farmför bilen. Efter en stund kommer det en grabb som frågar vad jag ska ha för bilen och jag säger 60k och då kommer tjejen och börjar störa när jag försöker sälja bilen och då säger jag gå lite irriterat och då fortsätter hon så sen höjer jag rösten och säger men kan du gå eller? och då svarar hon nej din jävla hobby blatte då svarade jag du om det är något jag inte är så är det fan hobby blatte så stick nu din lilla hora sen åkte jag med min bil för att jag skulle åka till trygg hansa för att försöka köpa en import men jag krockar i korsningen där man svänger in till piren. Så jag börjar knuffa bilen tillbaka till piren. När jag knuffat den till piren frågar jag en kille om han kan lagga och han svarar nej men pekar på in farten där det kommer en falck bil och han säger nej men falck kan så jag springer till han som jobbade på falck och bad han att laga min bil när han lagat min bil ser jag att en som säljer en import för pengar så då skrev en annan att han skulle komma till trygg hansa men han som hade importen säger nej kom till garaget vid torget det under torget. Så jag hoppar in i min bil och börjar köra mot torget när jag kommer halv vägs blir jag kickad ut ur spelet då jag vart bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ånsåg det inte som en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel som kallade henne hora men att ni ändå kan förstå min del i
scenariotn efter som att även hon kallade mig saker som trigade upp mig och att hon kom till mig och letade efter en konflikt när hon bara hade kunnat gåt där ifrån och inget hade hänt. Men hon valde att starta en konflikt för hon visste att då kommer hon gå med vinst ur scenariot efter som hon visste att jag skulle säga något som skulle vara kränkande eller något kvinno förnedrande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången jag blev bannad var för power gaming för jag krockade med min bil men jag dömde det som att jag inte krockade så jag valde att inte rpa på skadorna. andra gången jag blev bannd var bara bs för jag blev bannd för lall och slåss på piren när jag igentligen skulle försöka sälja min bil då jag blir nerslagen för att jag håller på aik och då ställer jag mig upp och slår ner dom. Den tredje bannen var för att jag blev pippad på piren men det var inget för jag tryckte fel så jag råkade bli det men jag tryckte x direkt för att sluta men det var inte meningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? först och främst skulle jag villa säga att det var hon som hade kunnat gjort mest annorlunda efter som hon kom till mig och letade efter konflikten och kallade mig hobby blatte när jag föst bara sa till henne att gå. Men självklart hade jag också kunnat ha valt att inte kalla henne hora eller att ens bry mig jag skulle bara ha struntat i henne och fortsätt att försöka sälja min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a jätte mycket kommer aldrig mer säga något kvinno förnedrande eller något kränkande mot någon även hur sur jag än är för jag vill verkligen inte vara bannad utan jag vill bara kunna rpa och ha kul. Och jag har även lärt mig att aldrig ansluta till konflikter utan lite mer sunt förnuft i min rp och inte käfta imot hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka