- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-ratten-u1v8 — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: Skriver dumma cp och använder chatten under scenario
Bannad av: Leonvonadelkvist
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag var i ett scenario där jag riktade på en kille jag bad han ta upp händerna och han vägrade och hans kompis skjuter mig han kallar mig cp som riktar och jag som var lite iriterad för han fear rpade och han så jag gjorde ett dumt beslut och skrev dumma cp i ooc efter han kallat mig de och sa att jag var cp för jag sköt han
Tar du ansvar för det du blev bannad för? självklart finns inget att säga än att det var mitt fel som gjorde ett dumt beslut i glödens hetta när jag var iriterad och skrev cp då jag var iriterad och han hade skrivit det så tänkte mig inte riktigt för utan ska jag vara ärlig glömde jag lite regeln eller iallfall att kalla någon cp gick under hets ooc
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att inte kalla någon cp occ och inget alls hetsigt då jag nu fått uppfriskat minne att det inte är tillåtet då jag glömde av det litegran då jag inte rpat på länge och han skrev de så tänkte inte mer på det och blev nog lite påverkad av att han skrev det och därav sa det också tillbaka
Varför ska vi ge dig en till chans? då jag genuint lärt mig av mitt misstag och nu vet att cp går under hets ooc var inte riktigt säker på om de gick under hets occ eftersom han skrev de till mig innan så glömde av de lite men har lärt mig nu och kommer inte använda mig av de i ooc
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa