Nekad Lekkez | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: steam:110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? lekkez#1110

Vem var det som bannade dig? adaam

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-08 220405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog upp en kropp genom en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min bror stefan var vid en stor skjutning och han vart skjuten när jag skulle hoppa ur bilen och ta upp han vart jag på körd och dom skrek på mig att dom skulle skjuta mig om jag inte drog så jag plockade upp han igenom bilen för att tänkte att det blir typ rätt eftersom att jag inte fick ta upp han för grabben men det var min bror och jag ville rädda han så jag valde att ta upp han igenom bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte eftersom det är jätte fail rp men även att nån annan mupp ska förstöra det jag skulle göra så jag valde att ta upp han genom bilen vilket jag inser nu var jävligt dum skulle åkt istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad för jag skrev och sökte efter baseboll trä i twitter vilket är fel eftersom man inte ska använda twitter till kriminella handlingar och jag har aldrig gjort om det igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åkt där ifrån istället för att plocka upp han igenom bilen och sen väntat tills det kom sjukvårdare och sen rp genom att han hade kunna ringt mig så hade jag kunnat och hämtat han då istället för att bara plocka upp han direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer plocka upp någon genom bilar även va som händer och kommer aldrig göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka