Nekad Lekkez | Ban Överklagan [Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? Lekkez22

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: {C82BF944-E03B-4CD8-8415-7B54DB81EAD2}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de valde banna mig för jag hade en bild med esp på. Att jag var korrupt har jag ingen anning tror det var för han såg ett klipp med noclip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit i ett skott scenario och så hade erat anti cheat detektat fusk på mig så ni bad mig hoppa staff dcn de hittade då en bild där jag hade esp så jag blev därefter bannad för att fusk och korrupt staff korrupt staff var för att de även såg ett klipp där jag hade på togglname i ett scenario men jag hade tidigare kollatr en killes id för han gjort ett regel brott så jag skulle kolla vem det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var ej felaktig jag använde mig av fusk för den bilden och jag spelade även lite med det vilket var ett stortmisstag jag gjorde i sommras när jag inte insåg att det jag gjorde var väldigt fel ocj jag insåg inte förens jag satt där med en p ban att ens handligar har konsekvenser och att fusk absolut inte är tollererat på servern och jag skulle aldig använda mig utav det igen då jag mognat till och insett hur onödigt det är med fusk. Jag har nu sett att många spelare har fått en till chans på servern och jag hoppas även jag kan få en ny chans för att visa att jag vill spela på servern och att jag inte är samma person som i sommras och jag nu mognat till och inte sitter och fuskar som en tönt på ett tv spel jag skulle även kunna tänka mig bli pc checkad lite då och då eftersom jag hört att ni fått echo så ni lätt kan se ifall man fuskar. Sen var jag aldriog korrupt utan det var ett klipp de hittrade när de pc chekade där jag hade toggle name på men det var endast då jag hade det för jag skulle kolla en killes id och jag han inte stänga av det innan de började hetsa så hade ingen tid att stänga av det. För jag må fuskat men jag skulle aldrig vara korrupt staf utan jag skötte min roll proffisonelt och bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och av varje ban likväl som denna har jag tagit lärdom och aldrig gjort om det jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat insett tidigare att fusk inte är okej och att man får konsekvenser för de man gör och det är absolutr inte värt det att fuska på servern och jag ångrar att jag inte insåg det innan det var för sent. Jag har även insett att det absolut inte var kul att vara p bannad utan jag skulle hällre kunna spela på servern länge än att kunna spela en strund med fusk för det är verkligen inte värt det. jag hade heller inte haft på toggle name för att kolla hans id. Jag skulle heller inte lagt upp montage och bettet mig som en idiot efter bannen och inte gjort massa dumt då utan jag hade istället kunna tagit det och insett mitt egna fel. Även därför jag valt att ta bort montagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ag har lärt mig mycket som att fuska inte är acceptabelt för fem öre och att montage och sån skit inte var för mig utan jag skulle hellre vilja spela på servern för att ha kul vilket jag hade när jag spelade utan fusk och inte när jag spelade med och blev bannad lika fort och då hade ännu tråkigare istället. Jag har även lärt mig att handligar har konsekvenser så ifall jag skulle få en till chans skulle jag inte göra massa regelbrott som jag tidigare gjort utan jag skulle spela för att ha kul för det är då unve är som roligast.
Jag hoppas nu på en ny chans då jag verkligen lärt mig att man inte kan fuska för man kommer bli hittad och konsekvenserna är inte värda att ta och jag skulle aldrig våga ta chansen att fuska igen med tanke på ert nya sätt att hitta fuskare då det blivit mycket svårare nu att fuska än då och jag skulle inte göra det oavsett för de är såpas grova konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant.

Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr.
Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen. Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka