Accepterad Lekkez | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: steam:110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? lekkez#1110

Vem var det som bannade dig? adaam

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-08 220405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för grov fail rp eftersom jag plocka upp han genom bilen under en stor skott losning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min bror stefan var vid en stor skjutning och han vart skjuten när jag skulle hoppa ur bilen och ta upp han vart jag på körd och dom skrek på mig att dom skulle skjuta mig om jag plocka upp han så jag plockade upp han igenom bilen för att tänkte att det blir typ rätt eftersom att jag inte fick ta upp han för grabben men det var min bror och jag ville rädda han så jag valde att ta upp han igenom bilen vilket jag inser nu när jag tänker tillbaka att det var jätte fail rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite eftersom med tanke på vad som hände innan att den andra grabben kör på mig och hotar att han ska skjuta mig om jag plockar upp han när det är min bror tror liksom ingen hade gjort det i verkligheten när någon ska rädda sin bror som blivit skjuten. Men det är ju samtidigt grov fail rp samt power gaming för man kan ju inte plocka upp personer igenom bilar i verkligheten och det var verkligen dumt av mig att plocka ur han igenom bilen även fast den andra grabben.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. spelat på servern länge och blivit bannad en del gånger för .te.x kriminalitet i twitter, även en permban för att kalla en tjej hora och jag har verkligen tagit lärdom av dom bannsen och aldrig gjort om det igen för det suger verkligen att va bannad så när jag gör ett sånt misstag så att jag blir bannad så gör jag aldrig om dom det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat gjort på många andra sätt åkt därifrån och skitit i min bror eftersom det sköts mycket så hade han kunna ha fått hjälp av en sjukvårdare och sen ringt mig så hade jag kunna hämtat han då. Eller så hade jag kunna gått ur bilen och skitit i vad han i bilen sa eller så hade jag kunnat plocka upp han igenom bilen men använt mig av typ /me öppnar dörren och drar in han snabbt. för nu när jag gjorde inget utan bara plocka upp han genom bilen blir det väldigt fail rp och power gaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer aldrig mer plocka upp någon igenom en bil utan ifall det var samma scenario så hade jag åkt där ifrån och skitit i honom vilket jag ångrar att jag inte gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka