Nekad Lekkez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? lekkez22

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-08 233822.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig då de tror jag spelat med esp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit i ett skott scenario och anti chetat hade detectat mig för fusk och jag blev sen kallad till dc och de hittade en bild på min dator där jag hade esp på inne på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var ej felaktig utan det var jag som begick ett stort misstag genom att fubba på unive bara för att det var väldigt vanligt då under den tiden men var fortfarande väldigt dålig beslut utav mig ochj jag ångrar det grovt så jag hr lärt mig av mitt mistag och skulle aldrig ta besluitet att fuskas igen då man bara förlorar på det. Sen korrupt staff det stämmer verkligen inte jag gjorde inget korrupt som staff utan skötte faktiskt den rollen snyggt förutom att jag då fuskade vilket var vädligft dumt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad på unive tidigare och jag har då tagit lärdom av de bannsen och aldrig gjort om det felet jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat unvika att för de första inte använda fusk på servern då det bryter strikt mot serverns regeler men hade också kunnat varit lite smartare än att bränna 200kr i månaden på en så jävla dum grej vilket jag aldrig skulle igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigtr mycket bland annat att fuska är ofantligt onödigt på väldigt många sätt men även konsekvenserna av det att tex inte kunna gå in på unive och rpa de få dagar man har tiden till det men verkligen skulle vilja gå in för det är väldigt roligt. så skulle säga att jag lärt mig en del som jag även skulle ta med mig ifall jag fick unban från servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka