Accepterad Lekfisken | Medlem ansökning [duden] [Kaparen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekfisken

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Lekfisken

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Nilsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gangster, pratsam, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär uppväxten i mycket kriminalitet med en familj som inte brydde sig om honom, när Daniel blev 20 flyttade han till unive staden utan sin famil för att lämna kriminaliteten och att prova sig på polis livet för att han har uppväxt med dåliga saker hela sitt liv och vill få ett stopp på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska vinna i ett scenario och ha roligt, t.ex. om det är rån att poliserna ska vinna på nåt sätt och rånarna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har när jag var medlem jag var med Velos server men jag var knte medlem eller något så vi löste det och de va uppfatat som felaktigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, copbait, nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen kille som har varit i rp spelet länge

Utveckla följande:
Kan du ge exempel på några av serverns regler? - Här ska du förklara dessa regler med meningar.
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan nekas automatiskt!

Aha okej rdm är random desth match o de betyder att jag inte ska döda eller skada någon utan anledning, vdm är samma sak men sitt fordon är de sista utvägen man ska använda i ett scenario och nlr e new life rule att man inte ska komma ihåg nånting efter man dödt

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka