Nekad Lekez1 | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekez1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? mango9481

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Hamid och kommer från Finland han har precis fyllt 18 år. Olof hade en väldigt jobbig uppväxt då hans föräldrar skilde sig när han var 10 år som gjorde att Olof började umgås med fel folk som gjorde att han började med lite små saker som att prova droger och sånt. Sedan började han att sälja droger som gjorde att han bara blev mer inblandad i de kriminella livet. Sedan började Olof mamma tänka på att flytta till Sverige som Olof gillade då han började känna att han inte ville hålla på med kriminella saker. När Olof var 15 så bestämde sig Olofs Mamma att flytta till Sverige och börja om på nytt i Sverige som gjorde att han slutade med kriminella livet som Olof tyckte var jätte skönt då han ville sluta med de kriminella.
I nu läget så lever Olof i Sverige och bor tillsammans med sin mamma han trivs väldigt bra i Sverige. Olofs största intresse är bilar. Olofs dröm är att börja jobba på en bilfirma. Nu när han har fyllt 18 så har han bestämt sig att flytta hemifrån till unive staden. Där han har köpt en väldigt fräsch lägenhet som han verkligen gillar. Han har sökt jobb vid en bilfirma och han ser väldigt mycket framemot att flytta till Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och en hög rp nivå som motparten kommer tycka är bra och rolig rp. Jag kommer var väldigt aktiv och alltid rpa med en bra rp nivå vad de en är för scenario som man hamnar i. Jag kommer göra mycket roliga och bra scenarion med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att gör jag ett bankrån så ska inte jag bara spela för att vinna scenariot att också göra de roligt för motparten i scenariot som att göra så att polisen kommer ikapp när vi kör ifrån rånet så att de också tycker scenariot är bra och roligt. Så scenariot blir roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm att man dödar någon utan anledning , vdm att man använder sitt fordon som ett vapen , fear rp att man ska värna om sitt liv alltså rpa rädd om någon riktar ett vapen. Powergaming är att man inte rpar på skador när man tillexempel krockar. Suntförnuft de är att man ska tänka logiskt alltså att man inte går in på en bilfirma och slår folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel då jag har spelat på unive förut och på andra servrar men nu vill jag komma tbx till unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.

Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka