Nekad lekey | Ban Överklagan [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lekey

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dutrorduskahittaminessplay/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e35e8e8

Vad är din discord tagg? lekeyy

Vem var det som bannade dig? lundgren.1

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-31_175518131.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade med ambulansen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några fler stod vid en ambulans-bil vid marjas och lallade runt, jag pissade på polisbilen med en emote men han i ambulansen skrattade bara åt oss så trodde det var hur lugnt som helst att vi lallade runtom den, inte rp "lalla" utan vi lallade i rpn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är en felaktig ban, Jag skulle hellre vilja se en varning eller en 24h ban då jag inte har haft några tidigare bans nånsin!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gått ifrån platsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att verkligen inte lalla i närheten av myndighet eller inte lalla alls för den delen, lundgren min B snälla släpp loss mig vill på carmeet som är 20:30

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Men ja de självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka