Nekad Lejontand20 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejontand20

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fotboll1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leo Svensson.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är lejontand#2516

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär var född i en familj med ganska lite pengar så han hade lite svårt att komma in i en skola. Han hade alltid drömt om att bli nån som jobbar med bilar han älskar bilar och jobba på dem. Han har gått i skola och lärt sig en massa om bilar och sådant. Han har fyllt 20 och ska börja leta jobb. Han är väldigt blyg och väldigt exalterad för att leta jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har kört ett tag nu utan att ha varit medborgare/medlem. Jag tänkte att det är väll dags att bli medborgare. för att man kommer låsa upp lite mer funktioner och då kommer jag spela än nu mera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligare RP och lite mer dramatisk RP Lite allt möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex att man jobbar på mekonomen och en kund kommer in att man hjälper den spelaren.

Hur hittade du Unive? Jag letade runder på FiveM efter svenska servrar och såg denna server så jag testade den och älskar den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka