Nekad Lejon0405 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Lejon#5390

Vem var det som bannade dig? Pandish

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tänkte rätta en grabb eftersom han sa de står jag är skadad och behöver vård sa en grabb ingame då svara jag vadå har du en puls mätare på mobil eller vart står de och så svara han de står bredvid kartan och då sa jag till min polare jag tror de står på hans mobil, men pandish hörde jag tror han står på hans mobil så tror allt va ett missförstånd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror bara pandish hörde fel vilket jag är helt okej med man kan höra fel ibland och de han hörde va ju emot reglerna så de va väl därför han banna mig men allt va ett missförstånd som sagt och därför banna han mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va en grupp på 10 pers och alla satt och snacka lite skit me varan och då kom nån fram och sa kan nån köra mig till sjuk huset jag är skadad och då fråga jag varför är du skadad vad har hänt då svara han jag vet inte de står bara jag är skadad och behöver vård sen så sa jag har du puls mätare på mobilen som säger de eller? sen snacka vi lite mer som jag redan har skrivit på första frågan och sen blev jag ut kickad och bannad i 15 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de va de eftersom de han hörde va emot reglerna men de jag sa va ju inte de så tror han bara hörde fel vilket jag fattar att man kan göra men ja detta va en sorts felaktig ban enligt mig eftersom jag blev bannad av en sak som jag inte ens sa de va bara en staff som hörde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nästan samma sak jag sa att min mobil buggade lite men en staff trodde jag sa att spelet bugga och då blev jag bannad för occ eftersom de är ju en sak som händer i verkligheten och får inte nämnas i spelet men jag menade att min mobil bugade lite.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske sagt de lite mer tydligare så staffen som speccade oss kunde höra exakt va jag sa så jag inte skulle blivit bannad från unive men de finns inte så mycke och göra annorlunda förutom att jag ska börja prata lite tydligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att prata tydligare med folk så dom har va jag säger samt så staffs som kanske speccar mig inte missföstår va jag säger till andra personer på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka