Nekad Lejon0405 | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Lejon#5390

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? BL tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag börja på en annan server och kicka 3 pers me severvakt de va ett misstag vill gärna koma tillbaks de va misstag de jag gjorde

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va dum i huvet o gjorde fel av mig jag ska egentligen va bannad men vet att philip alltid ger en till chans så ville göra en överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stog helt still o banna 3 pers sen så lämna jag sen vart jag bannad de va fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej verkligen inte gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. helt ärligt vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte haft så mycke hybris o tänka innan jag gjorde nåt för gick över för jag inte fick tillbaks min krim men jag skulle tänkt o ge de en chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att man ska tänka inte 1 men 2 gånger innan man gör nåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Du har tyvärr gjort bort dig Lejon. De blir svårt att förklara bort det du gjort. Du vet ju om det själv också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka