Nekad Lejon0405 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Lejon#5390

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Köper in markörer och spelar för dem utan att betala. men detta va ett missförstånd för en på mitt jobb sa att man fick ta upp för att gambla så jag tog ut sen så snackade indian me mig och sa att man inte fick vilket tycker jag e bra.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja asså jag gjorde fel enligt mig när jag hörde att han indian att de va emot reglerna och ta ut för att spela för sig själv men som sagt visste inte att man inte fick då jag vart blackad ett tag nu och har inte fattat dom nya reglerna till 100% än så jag gjorde fel men blev lite missförstånd därför jag gör en överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ut speö coins satte mig o spelade lite sen så får jag en kick som säger att jag ska hoppa support så felet va att jag tog ut coins utan att jag betalade för dom men asså innan så frågade jag en grabb som har vart med på severn hela tiden och han sa att man fick de va vrf jag gjorde detta men skulle tagit den säkra sidan och frågat staffs också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej asså de va ingen felaktig ban då jag gjorde fel men de va ju av ett litet missförstånd då jag tog spel coins som man inte fick men de va inte en felaktig ban nej de va mer som ett missförstånd då jag frågade en whitelist och kriminell på server och han svara att jag fick om jag bara ville spela efter jag hade arbetat ett tag så jag litade på han vilket jag inte skulle gjort o frågat staffs för att va på den säkra sidan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså har vart blackad då jag bytte server har glömt alla gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som sagt jag skulle kunnat fråga staffs en gång o inte bara frågat en whitelist jag trodde ju då jag kunde lita på han men verkar ju som han inte heller visste de riktiga svaret men vad jag kunde gjort annorlunda är ju då att jag skulle frågat en staff istället för att säkra så detta inte skulle hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till 1000% och de är att alltid fråga staffs för att detta inte ska hända och inga återgärder ska behöva tass så nästa gäng borde jag ha frågat en staff instället och kanske läst alla nya regler o kollat igenom dom vilket jag gjort nu så jag jag har lärt mig mycke av denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

anser denna bann rättsligt det bör nog gå att förstå att man inte kan köpa in saker till sin egenfördel för tex pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka