Accepterad Lejon0405 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692/

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Lejon#5427

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Bild på banmeddelande: ban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för fearrp när jag stog afk på sjukhuset och nån tydligen hade riktat på mig och i support fick jag förklarat att du kan inte gå afk vilket jag inte visste för behövde gå på toa och vi väntade på att sjukhuset skulle öppna och de var nyss restart så tänkte sjukhuset e väl greenzone så tänkte kan väl endå gå på toa snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var uttabbad sen bad nån mig hoppa support men var it vid datorn så hoppade in i support cirka 10 minuter efter han skrev för var på toa men man ser på klippet att jag står still hela tiden till och med innan han börjar rikta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså båda ja och nej eftersom som jag stog afk och jag tycker att jag inte skulle bli bannad från första början för man får också tänka de är ett spel och man behöver gå på toa och tror alla på servern har gått brb nån gång sen om man har oturen och nån börjar rikta när man inte är vid datorn är en annan grej men sen är en staff en staff och såklart kan han ber än mig så de kanske inte är felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså kom nyss tillbaks till servern så har glömt alla mina bans om jag ska vara ärlig men har ganska många bans eftersom jag varit på servern i 3 år typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De ända jag kunde gjort annorlunda är nog att inte gå på toa, men då skulle jag förmodligen pissat på mig ist vilket jag inte skulle gjort bara för att rpa lixom och tror att alla kan lixom intyga i det för tror alla gått brb nån gång för de va inte direkt ett scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte gå afk och typ logga ifall man ska på toa vilket jag tycker e onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka