Nekad Lejon0405 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? Lejon#5390

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nästan hela tiden men runt 11 på morgonen till 12 på kvällen typ

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i cirka 5 månader har spelat fivem i 1535 timmar också.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag bli glad för att kunna hjälpa folk och göra det roligare för folk att spela på unive och göra den till en bättre server genom att kicka och svbanna dem och efter som att jag jobbar inom vården så möter jag väldigt många och jag möter såna som också pratar halv ooc eller göra saker dem inte för göra eller säga saker dem inte får säga samt hjälpa folk i dc som behöver hjälp med saker och också säga till dem som gör fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive för att jag gillar att hjälpa folk och samt banna/kicka dem som gör fel och det blir roligt att vara servervakt på denna servern efter som man möter så många som är snälla och glada och det gör det ännu roligare att bli servervakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag tror jag kan göra är att säga till folk som säger saker man inte får göra eller göra saker dem inte får göra och svbanna dem eller kicka dem och om det är så att dem behöver en längre ban som typ 3dgr så tar jag kontakt med en högre som staff mod eller sånt som sagt jag jobbar ju inom vården så jag brukar möta väldigt många personer saker som man säger ooc eller göra saker som absolut INTE får göra.

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker att jag ska bli servervakt eftersom att jag gillar att hjälpa folk och jag vill också göra unive till en bättre server genom att banna folk som lallar eller andra saker och jag tror jag kommer vara en bra servervakt eftersom att jag är väldigt aktiv och oftast inne på discord servern och i fiveM servern med

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt på unive för att göra servern till en ännu bättre plats och jag möter många ig eftersom jag jobbar inom vården och jag brukar möta dem som typ pratar halv ooc eller sånt och det blir enklare för mig att upptäcka sånna personer då

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick [id] [anledning] /dv (tar bort en bil) /svban 1h [anledning] /revive [id] /sv (skriver i ServerVakts chatten den ska ändast användas till viktiga saker) /ooc (skriver ett ooc meddelande för hela servern men dem som är servervakt ska typ inte använda det). /clearchatforall (rensar chatten för alla på servern)

Är du whitelistad på serven? nej men kommer snart bli har skickat ansökan

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blivit kickad i 60 min för ingen anledning typ 5 gånger sen 3 gånger har jag blivit bannad 1 av dom va fel aktig och jag blev unbannad direkt sen dom andra 2 va normala bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar inte på nån annan server för tillfället förutom unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka