Accepterad Lejon010101010101 | Ansökan till Servervak [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon010101010101

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Lejon#7840

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-7 tim per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 58 ni kan kolla upp själv kunde ej bifoga bild alla länge sen ingen ban på senaste. Senaste var dec 27 men fick unbann då den var felaktig den senaste bannen som är jag fick ban för jag gjorde fel var oct 27

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att ta bort så många lallare som möjligt hjälpa staffs med små problem så dem kan lägga tiden på dem större problemen. Servervakter ska rpa och vara på marken så staffs kan få olika vinkar och klippa för att underlätta staffs jobb. Man ska även banna och klipp skicka bevis till staffs så dem kan förlänga. Servervakter kan även kicka nån som varning om dem gör nåt litet brått så dem kan lära sig om dem tillexempel precis börjat rpa alla var ny första gången. detta är bara några små tex på vad en server vakt ska göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har som sagt spelat på servern sen 2021 men små pauser jag har spelat från alla sidor som tex polis krim securita meko auto och falk. Jag skulle vilja ta ett till steg har även tröttnat på alla lallare som kör över folk och tar grejer av folk som ligger döda och blivigt påkörda och staffen inte alltid hinner komma. Jag hade bannat skickat till staff. Jag passade kanske inte som sv för ett år sen kan säga det själv jag hade usel rp då men jag har förbättrat mig jag får inte ban längre. Jag har förändrat mig helt skjuter inte alls mycket längre jag har dock skjutit lite senaste veckan men det är när folk kommer till oss och skjuter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Finns många olika sätt att abusa som servervakt tex att banna utan anledning. Revva när man blivigt skjuten. banna för att vinna senario. revva för att vinna senario. Om man tex kickar nån på torget för att man bråkar med dem och ska vara dryg att kicka dem även fast dem ej gjort fel kan också vara ett sätt att abusa. man kan dv bilar som ska stå där och sendan skyla på att den despawna för att tex inte sin fiende ska kunna ta sig där ifrån.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka