Leispe | Whitelist ansökning [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
30
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/djjdnddb/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leion

Vad är ditt discord namn? Leispe#9532

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Joakim karlsson och är lillebror till Johan karlsson. Joakim hadde ihop med johan en svår barndom eftersom att deras pappa var alkolist och slogs mycket det var där bilar kom in som en flyktväg ifrån alla problem hemma. Han har flyttat till den här nya stadem för att han ville ha en nystart då han kände sig välldigt otrygg i sin förra stad pga att han har haft en krimmilnel uppväxt och han har blivit beskjuten av ett grovt kriminellt gäng. Han har ett stort intresse för bilar och motorer då han hjälpte sin storebror med hans bilar och motorer. Han har även ett välldigt stort intresse för jakt som han hadde lärt sig mycket om av sin morfar. Han har nu även kommit in i den kriminella världen i denna staden också.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har spelat välldigt mycket rp innan och har fått beröm av andra spelare tidigare då jag är en välldigt duktig rpare och jag tar åt mig kritik när jag gör något fel, jag säger inte emot när jag blir tillsagd och skyller på andra och jag känner att jag kan tillföra många bra scenarion till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare varit whitelistad men blev tyvär banand under ett scenario där dem berättade efteråt om en regel som inte ens fans skriven som en regel på forumet... Jag har spelat länge på denna servern och är med i mamas boys och känner att många på servern har hög rp nivå och det är dem jag vill spela med. Och jag vill såklart forstätta spela med mina gamla kompisar som jag såklart kommer göra ändå men jag kommer inte kunna göra lika mycket om jag inte är Whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? genom en kompis som berättade mycket bra om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha ett roligt spel att spela kunna träffa nya vänner och bygga upp en karaktär som jag kan spela på länge. Jag vill även kunna utveckla mitt eget rp och försöka att göra så andra spelare får roliga scenarion att spela, Jag vill även försöka utveckla servern rp genom att rpa bra själv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

+rep finns inget att klaga över på din rp utan du är på god väg uppåt! Alla gör fel se på mig men man lär sig kung e du :)

Tillbaka