- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/djjdnddb
Ditt Hex-ID: 110000131f7b00f
Vad är din discord tagg? Leispe#9532
Vem var det som bannade dig? Goggle
Hur lång tid var din ban? Vet ej
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för ja sköt ur ett fordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför de bannade mig. Det var för att jag under en skottlossning backade och stannade bilen till stillastående och sköt en kula på räven. Jag i efterhand fick veta om att man inte fick göra det. Jag förstår att det var fel men var ej underrättad då jag var borta under det tillfället med krim möte. Jag var där emot närvarande på det mötet innan där de sa att man faktist fick skjuta ur exempelvis suvs i lägre en 10 kilometer i timmen. Men jag vet varför 100%.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en medlem tillsammans mot vårat klubbhus. Plötsligt kommer en rs6a och rullat upp bredvid oss och börjar snacka vilket är det första felet dem gjorde och jag antar att dem inte ar med på det Krim mötet där ni pratade om det. Men i allafall så skrek dem till oss genom bilen att vi var läder bögar vilket var det andra felet få jag har för mig Vi tog upp detta på ett möte också. Då väljer vi att hota tillbaka och detta leder till att vi drar vapen oc siktar för att få bort dem för vi känner att dem är jävligt jobbiga då skriker denna personen i bilen vet du vem ja är eller och sedan kliver han ut ur bilenoch drar fram sitt eget vapen medans jag siktar på honom varav jag väljer att skjuta ett skott som int rävar meningen att skjuta där jag tror att han dog men är inte helt säker. Det var alltså inte mening att döda honom. I l alla fall så börjar vi backa ut bilen och sedan så ställer jag mig stilla på vägen och siktar vapen varav hans kompis tror jag väljer att skjuta skott mot oss som vi besvarar sedan åker jag där ifrån och försöker gömma mig men misslyckas då bilen kommer efter mig och då väljer ja att skjuta skott i riktning mot bilen då jag aldrig hade någon avsikt att döda någon alltså var detta menat som varnings skott. Efter detta lämnar bilen oss och vi åker till klubben skottskadade och fortsätter rpa på scenariot en stund då jag blev träffad av kulor. Sedan stänger jag av och kollar på Netflix och då skickar min kompis att jag blev bannad för jag sköt ur en bil.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle inte ha skjutit ur bilen. Dock hade jag inte hört talas som denna regel då ja inte var med på det mötet. Jag var bara med på ett möte där dem sa att man fick skjuta ur bilar om det gick väldigt långsamt eller om man stod still.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev blacklistad en gång då jag spelade på en server vid namn avarus roleplay då jag inte hade någon aning om vad dem had schottisen mot multi. Denna ban blev överklagad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att skjuta ur bilen men denna regel had shah som sagt var inte fått reda på då jag inte tror att den finns i regler på forumet heller?
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska ta reda på saker som om det har varit möte eller liknande för att få reda på eventuellt nya saker som jag inte visste om
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000131f7b00f
Vad är din discord tagg? Leispe#9532
Vem var det som bannade dig? Goggle
Hur lång tid var din ban? Vet ej
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för ja sköt ur ett fordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför de bannade mig. Det var för att jag under en skottlossning backade och stannade bilen till stillastående och sköt en kula på räven. Jag i efterhand fick veta om att man inte fick göra det. Jag förstår att det var fel men var ej underrättad då jag var borta under det tillfället med krim möte. Jag var där emot närvarande på det mötet innan där de sa att man faktist fick skjuta ur exempelvis suvs i lägre en 10 kilometer i timmen. Men jag vet varför 100%.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en medlem tillsammans mot vårat klubbhus. Plötsligt kommer en rs6a och rullat upp bredvid oss och börjar snacka vilket är det första felet dem gjorde och jag antar att dem inte ar med på det Krim mötet där ni pratade om det. Men i allafall så skrek dem till oss genom bilen att vi var läder bögar vilket var det andra felet få jag har för mig Vi tog upp detta på ett möte också. Då väljer vi att hota tillbaka och detta leder till att vi drar vapen oc siktar för att få bort dem för vi känner att dem är jävligt jobbiga då skriker denna personen i bilen vet du vem ja är eller och sedan kliver han ut ur bilenoch drar fram sitt eget vapen medans jag siktar på honom varav jag väljer att skjuta ett skott som int rävar meningen att skjuta där jag tror att han dog men är inte helt säker. Det var alltså inte mening att döda honom. I l alla fall så börjar vi backa ut bilen och sedan så ställer jag mig stilla på vägen och siktar vapen varav hans kompis tror jag väljer att skjuta skott mot oss som vi besvarar sedan åker jag där ifrån och försöker gömma mig men misslyckas då bilen kommer efter mig och då väljer ja att skjuta skott i riktning mot bilen då jag aldrig hade någon avsikt att döda någon alltså var detta menat som varnings skott. Efter detta lämnar bilen oss och vi åker till klubben skottskadade och fortsätter rpa på scenariot en stund då jag blev träffad av kulor. Sedan stänger jag av och kollar på Netflix och då skickar min kompis att jag blev bannad för jag sköt ur en bil.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle inte ha skjutit ur bilen. Dock hade jag inte hört talas som denna regel då ja inte var med på det mötet. Jag var bara med på ett möte där dem sa att man fick skjuta ur bilar om det gick väldigt långsamt eller om man stod still.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev blacklistad en gång då jag spelade på en server vid namn avarus roleplay då jag inte hade någon aning om vad dem had schottisen mot multi. Denna ban blev överklagad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att skjuta ur bilen men denna regel had shah som sagt var inte fått reda på då jag inte tror att den finns i regler på forumet heller?
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska ta reda på saker som om det har varit möte eller liknande för att få reda på eventuellt nya saker som jag inte visste om
Har du läst våra regler? Ja