Nekad LeifManne | Whitelist ansökning [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifManne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198158175147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Clhoe#8880

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Karlsson han är född den 7 Juli 1989 och uppvuxen i Västerås. När Benjamin var liten så blev Benjamin mobbad för att han gillade klarinett och då tyckte hans kompisar inte om det och började mobba honom. Benjamins intressen är att läsa böcker, kolla fotbollsmatcher och att köra go-kart.
Som 17 åring flyttade Benjamin till Stockholm för att han skulle studera som läkare på högre nivå. Detta gjorde så att Benjamin fick sämre förhållande till sina föräldrar och de hörs inte av sig till varandra så ofta. Benjamin är en snäll och rolig person som gillar att vara med vänner och han är alltid öppen för att skaffa nya.

Varför ska just du bli whitelistad? För att servern är seriös och jag vill spela seriöst med andra svenskar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har kompisar på Multistaden och jag vill spela tillsammans med dem.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 1,3 timmar på Multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden via kompisar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har inte blivit bannad på Multistaden eller på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka