Nekad LeifManne | Whitelist ansökning /BigA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifManne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198158175147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Clhoe#8880

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Karlsson, han kommer från Västerås. Benjamin är född 27 Augusti 1994, vilket gör att han till 26 år gammal. Benjamin har haft en tuff uppväxt för i tidig ålder så dog hans mamma i en bilolycka vilket gjorde så att han i senare år ville plugga till körskollärare för att inte någon annan skulle uppleva samma sak som hans mamma. Hans pappa däremot tog hand om Benjamin väldigt bra vilket gjorde så att dem två fick väldigt bra förhållande till varandra. När Benjamin blev 18 så försökte han att hjälpa så många som möjligt i Västerås genom att t.ex. donera till olika organisationer vilket ledde till att han fick Västerås fredspris och många kallade då han "Västerås Tacksamhet". Benjamins intressen är att köra bil, läsa böcker och spela TV-spel med vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill spelar seriöst roleplay och följer alla RP regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har vänner som spelar på Multistaden och jag skulle vilja spela tillsammans med de på Multistaden så att vi kan få en bra roleplay upplevelse tillsammans.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag hade 1,3 timmar på mitt gamla konto så nu har jag inga timmar på mitt nuvarande konto eftersom jag inte har kört på detta konto.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden med hjälp av kompisar som hade spelat där innan mig. Jag tyckte det verkade vara kul eftersom jag tycker om roleplay så därför började jag spela.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har aldrig blivit bannad på FiveM eller på någon annan server för att jag tar roleplay seriöst och för att jag följer alla RP regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka