Nekad LeifK | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifK

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990448829/

Ditt Hex-ID: 11000013d6758bd (Hex)

Vad är din discord tagg? Chidde0#4749

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde på någon men för mig så var marken onsynlig och var påväg att starta om spelet men då så hörde jag bara boom så var det blood på min bill.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil mot mekonomen och när jag var påväg ditt så blev allt onsynligt och sedan skulle jag stanna och starta om spelet för att den buggen skulle gå bort men då så hörde jag bara boom och så var det blood på min bill. jag har varit staff förut i många andra servrar och det ända jag kunde gissa på det som hände var att en staff noclipade och råkade komma för nära och då så blev det en krock. sedan så blev jag banad i 4 dagar för vdm och jag satt mig i support vet inte vem jag snacka med försökte förklara vad som hände men han typ bara skratta och då så blev jag arg och blev banad i 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker såklart att det var en felaktig ban då jag inte körde på någon med mening och så såg jag inget sen så satt jag mig i support men staffen bara skrattade och jag blev arg för att jag ville spela igen och jag sätter mig bara i support för att få hjälp inte för att höra någon sitta och skratta åt mig när jag berättar min historia men det är ju erat val att ta det beslutet

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för Power Gaming när jag körde på motorcykel i motorvägen i 140km och så bara stegrade jag så flög jag up och blev bannad i 2 dagar min lärdom var att aldrig stegra i över 25km.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vara lungnare det är väl det och kanske inte varit så arg jag ber om ursäkt för mitt misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att när jag sitter i support så ska jag prata lungnare och att ni försöker erat bästa och att ni är där för att hjälpa till. förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka