Accepterad Leifi | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leifi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tussen

Vad är ditt discord namn? tusssen01

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leifi svensson 2000-01/31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig försöker vara hjälpsam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växkte upp i ett normalt hushåll med en mamma och men pappa och har haft en bra uppväxt. mina framtidsplaner är att börja jobba tjäna pengar och bli chef en dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och bra /trivsam miljö

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska bli roligt för båda i scenariot så att säga. och att man ska inte bara spela för sin egna vinst hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev bannad för jag pratade utanför rp för jag visste inte hur man gjorde ang tangenter osv men har lärt mig dom flesta nu

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inge rdm inge cop bait eller meta gaming, och vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker denna server är bra och rolig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka