Nekad Leiff | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leiff

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Gubben#1971

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Leif är en ung man på 23 år som har påverkats av sin dåliga uppväxt och omgivningens påverkan. Leif växte upp i en miljö där kriminalitet var vanligt förekommande. Han hade få positiva förebilder och fick inte det stöd och den vägledning han behövde för att växa upp till en ansvarsfull och laglydig individ.

Under sin uppväxt blev Leif frestad att delta i olika kriminella aktiviteter. Kanske var det på grund av att han sökte efter en känsla av tillhörighet eller för att han inte hade andra alternativ. Han drogs in i en värld av stölder, droger och våldsamhet. För Leif blev det en sorts sak att kunna överleva på detta och anpassa sig till den kriminella miljön omkring honom.

Nu vid 23 års ålder står Leif vid en dålig sitts liksom. Han känner sig fången i sitt eget liv, fången av de val han har gjort och de omständigheter han har växt upp i. Han inser att han måste göra något för att förändra sitt liv, men den kriminella vägen verkar vara den enda han känner till. Det är en väg fylld av faror och konsekvenser, men det är också en väg som är bekant för honom.

Leif kämpar med att hitta en utväg, en möjlighet att bryta det kriminella mönstret och skapa ett bättre liv för sig själv. Kanske finns det en möjlighet till försoning, kanske finns det människor som tror på honom och är villiga att hjälpa honom på en ny väg.

Leif gillar även att köra snabba bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och inte lalla någonting. Det innebär också att jag ska vara en aktiv rpare som tar detta seriöst eller vad man ska säga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att de blir lika och roligt för båda, tex om du blir jagad av en polis så ska de bli lika roligt för polisen som för dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag, de finns NLR och de är om du dör i ett scenario så ska du inte komma ihåg något och gå dit igen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat mycket på andra servar innan, jag har 446 tim.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag komma på nu

Nekad. Utveckla Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? - skriv vad de betyder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka