Nekad Leif_öhman | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sven Erik

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tello

Vad är ditt discord namn? Tomten#2841

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag är en snäll person som heter Leif Och jag är 23 år och gillar att hålla på med bilar min Önskan är att få jobba som egen företagare med bilar eller bli anställd på ett företag Jag gillar att hjälpa andra och gillar att vara med vänner jag har en mamma och en pappa och en brorsa Min bror är 25 Och min mamma är 45 Min pappa är 46. Min bror håller också på med bilar och min pappa också. det är nog därför jag vill göra det också har nyligen flyttat in är i staden och jag har bott här i två dagar nu Och jag gillar ju på fritiden att meka med bilar och vara med på polare Min önskan är att få starta ett eget företag med min bror och med några polare där vi säljer och där vi lackar om bilar. Jag bor just nu i en lägenhet mitt i staden Och jag känner att jag trivs här Men har haft en liten jobbig uppväxt av Mamma var är på sjukhuset men hon blev bättre inom ett år Läkarna hittar inte riktigt vad det var men Det var att hon var sjuk typ hela tiden till och från.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nog att jag gillar att hjälpa folk Och vill gärna starta en egen firma så jag kan hjälpa folk med deras bilar och vad de vill ha För att hjälpa så många som som jag kan. Och det som jag tror är bra att jag kan gärna jobba över jag kan jobba hela dagen liksom kan gärna dra över alltså det är liksom inga problem Jag ställer gärna upp för mina vänner. Jag är en bra kille som rp bra och vill gärna insperera andra till att börga jobba.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag måste spela med i en scenario att om polisen jagar mig så ska jag krocka medvetet för att kan liksom inte bara åka hela tiden man får ju rp och ge sig då och att om en kille skulle råna mig så ska jag rp jag ska räcka upp händerna om han riktar med vapen och lyssna på hen.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade på fivm och så sökte jag på rp servrar och så kom det upp unive och då blev jag sugen att testa för jag har kollat förut men då tyckte jag det int var något bra men den har blivit riktigt bra nu så jag testade att går in på den igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka