Accepterad Leif70 | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif70

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Leif70

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198141259666/

Vad är ditt discord namn? leif#6515

Vad är ditt Hex-ID? 11000010ac9bf92 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Åke Pettersson han är en trevlig person han har alltid ett gott ord till alla, Åkes har ett riktigt intresse i motorcyklar men även olika motorer. Åke han är 38 år och har ett litet problem och det är hans stubin, Åke har en riktigt kort stubin så om någon bara står och nöter på med dåliga eller jobbiga argument så kan Åkes stubin tändas och då kommer han bara slänga ut massa ord och han skiter i vem han säger det till.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag tycker att ni ska whitelista mig så jag kan bidra med en massa rp då jag har erfarenhet inom just roleplay. Jag har spelat på diverse serverar vissa servrar är, Reshaped roleplay 18+, ColorsNet roleplay 18+, GKRP 18+ och massa mer men dessa servrar har jag spelat mesta del på. Aja men om det skulle vara möjligt att få whitelist på denna server så kan man ju alltid skapa en massa trevliga och roliga scenarion med alla.

Hur många timmar har du på FiveM? 2378 timmar

Godkänd. Låser / arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka