Nekad Leif213 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif213

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? !Arre#8340

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Emir och han är 31 år gammal. Han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. han har levt livet tufft eftersom han mobbades i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om att bli rik som stor och han bryr sig inte om han tjänar pengar lagligt eller olagligt. Han fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 70kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba olagligt, han sålde knark och han skadade folk. När han blev 31 år så blev han jätte besviken på sig själv och ville få ordning på sitt liv, så han bestämde sig för att flytta till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer med en stor bred mängd av erfarenheter och kunskaper till servern vilket gör mitt och andras rollspel mycket roligare och verkligare. Jag engagerar mig verkligen i alla sorters situationer och tar alla scenarion på allvar. Jag kommer kunna fylla upp tomrum och med det menar jag att hålla en jävligt bra stämning på servern och bland andra spelare. En anledning till att just välja mig är att mer än hälften av min nuvarande speltid har gått till whitelist server, så även det gör mig till en mer trovärdig och seriösare spelare. Jag skulle nog säga att jag syftar min RP till en högre och mer roligare nivå. Som jag nämnde innan en bra stadgad erfarenhet. Jag kommer bidra med väldigt roliga och förnuftiga rollspels situationer samt många varierande och spontana situationer som kan göra servern lite extra roligare. Jag kommer inte vara den som bara fokuserar på mitt utan också röra mig ute i det sociala och göra som sagt roliga och realistiska scenarion. Jag kommer kunna bidra med en väldigt bra stämning och stadga på servern och även hjälpa communityn att vidareutvecklas. Jag letar efter en seriös rp community där det inte bara är en massa fånigheter och dumheter utan mer realistiskt rollspel. Jag har haft svårt att hitta andra bra rollspel serverar tills jag då fick en rekommendation att denna servern skulle vara utmärkt. Jag har tron och tilliten till att denna rollspels servern skall vara bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och rolig rp nivå, Kommer ävenvara väldigt aktiv, kommer försöka så gott jag kan och hålla rpn på topp. Saken är att jag vill att jag ska ha roligt här på unive sålänge jag spelar här. Jag kommer att bjuda med vänner som även har mycket erfarenheter inom rp och så kommer jag att rpa med dom och ha kul och försöka skaffa jobb och spirda glädje

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska kunna förlora scenario och inte hoppa support och gråta över att polisen tagit en eller att man dött och be om ress man ska kunna förlora scenario och inte spela för makt och pengar att man inte behöver vinna allla scenarion. Jag tror att det betyder det inte säker!

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka