Nekad Leif213 | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif213

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? banansplitbaby27

Vem var det som bannade dig? AnalytikernS

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-21 143000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte in med en helikopter i en polis helikopter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag och en kille skulle byta import mot en ens helikopter och sedan så krashade hans spel och så visste jag inet vad jag skulle göra så åkte jag till ett rån sedan bara för o kolla som kanske inte va så smart men sedan så står jag bara i luften så åker polishelikoptern in i mig från ingenstans som jag tycker är suntförnuft och jag blev arg och ville hämnas och det var absolut inte alls så smart och ajg ångrar mig rejält så jag väljer att åka in i deras helikopter och jag har klipp på att han gjorde det före mig men det är fortfarande lika mycket fel av mig men jag hade anledning men de är ingen ursäkt men jag blev sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt bann men den polisen som åkte i helikoptern borde också bli bannad för han som började allt men det var fel av mig att fortsätta så det var rätt bann!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärt mig av mina tidigare banns!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat välja att inte åka till rånet och välja att inte åka in i polishelikoptern utan att jag hade kunnat skriva /report att han gjorde regelbrott men det var också fel av mig att åka till rånet från ingenstans och jag står för felet jag gjorde och jag vill att ni ska kunna förlåta mig och jag kommer aldrig göra om något liknande och ska förbättra mig genast och när jag väl säger det så menar jag det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ska göra tillbaks om någon gör regelbrott mot mig jag ska skriva /report och förklara och så ta det vidare genom det. Ska heller inte åka till ett rån med helikopter eller något annat!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! Ha en fin midsommar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka